Cześć jestem Jola



Cześć, mam na imię Jola.
Jestem uśmiechniętą, szaloną, może trochę upartą osobą. No może jeszcze dodam, że do uporządkowanych osób nie należę😉. Uwielbiam sport, smaczne jedzenie, podróże, dobrą zabawę no i oczywiśćie rodzinę. W tym blogu chcę Wam pokazać moje życię, przeróżne przepisy kulinarne od zdrowych po te tradycyjne domowe. Chcę by ten blog był również inspiracją dla mnóstwa osób, by zaczęli swoją przygodę ze zdrowym trybem życia itd. 

Ale najpierw coś o mnie

Już od wczesnych lat rozpierała mnie energia(ADHD chyba po tatusiowi). Musiałam uczęszczać do wszystkich kółek pozalekcyjnych. Dużą zasługę, że uwielbiam sport, mają moi rodzice, którzy ciągneli mnie i siostrę od małego na narty, wycieczki rowery itd.  No tylko, że ja byłam inna😅. Wszystkie rzeczy, które z zapałem musiałam wypróbować przestawały mnie interesować zazwyczaj po pół roku😂. I w taki oto sposób wypróbowałam mnóstwo sportów. Uczęszczałam do gimnastyki sportowej, jeździłam na nartach zawodowo, tańczyłam również tańce towarzyskie, florbal, siatkówka, pięciobój nowoczesny. Pamiętam również, że chciałam grać golfa😄. No a ostatnim sportem, który wypróbowałam były BIEGÓWKI💓.  Tutaj muszę dodać, że ukończyłam szkołę muzyczną. Grałam na fortepian nawet jakieś laury zdobyłam.

Ten blog nie jest o tym by się chwalić, jaka ja nie jestem świetna, co wszystko nie wypróbowałam itd. Chcę Wam pokazać moje życie. Życie sportowca, który ciągle jest na walizkach.
                                                                                                             
                                                                                                               Miłego czytania😘
                                                                                                                                        Yolo



Komentáře

Oblíbené příspěvky